HERKESE MERHABA - HELLO EVERYONE

Instagram ve facebookta aktif olarak yer alsam da blog dünyasında Bayan Tilda olarak ilk yazımı paylaşmak bugüne kısmetmiş :) Umuyorum ki fırsat buldukça yaptığım her bebeği koyup sizlerin beğenisine sunabileceğim.
Şimdilik Etsy dükkanımın açıldığını ve Kasım ayı içerisinde Ankara'da, Aralık ayı içerisinde de İstanbul'da Yumi Artdoll atölyede Tilda kurslarımın olacağı haberini paylaşmak istedim. Kurslarla ilgili veya herhangi bir konuda bana ulaşmak isterseniz bayantilda@gmail.com adresine mail atabilir veya Instagram (@bayantilda) ve Facebook' tan (facebook.com/bayan.tilda) bana ulaşabilirsiniz.
Görüşmek üzere,
İyi haftalar
Seda

Although i'm very active on Instagram or Facebook, this is my very first post here on blogosphere :) I hope to update my page as much as possible and share my love for Tilda dolls with you. First i thought it would be a nice idea to start with the flashing news :) Now my Etsy shop is open! You can enjoy shopping online through my ready-to-send dolls. If you need to ask anything please do not hesitate to contact me via e-mail (bayantilda@gmail.com), Instagram (@bayantilda) or Facebook (facebook.com/bayan.tilda).
Have a lovely week,
Lots of love,
Seda




















1 yorum:

  1. Ne kadar harika çalışmalar bunlar, hepsine bayıldım:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.